Palvelut

Palvelumme keskittyy ohjelmistojen sekä laitteiden korjauksiin ja henkilökohtaiseen neuvontaan. Apua saat niin tietokone-, älypuhelin- kuin tablettiongelmissa. Autamme myös muissa tietoteknisissä pulmissa kuten sähköpostin luomisessa, tulostus- ja skannausongelmissa, reitittimien käyttöönotossa, sekä yleisimpien sovellusten käytössä kuten Teams, Zoom ja Gmail.

Yleiset ongelmat

Laitteisto- ja Yhteysongelmat

– Tulostin ei tulosta tai skanneri ei toimi.
– Reitittimen asennus ja konfigurointi epäonnistuu.
– Tietokone ei käynnisty tai siinä on muita laitteistovikoja.

IT-tukemme diagnosoi laitevikoja ja pyrkii korjaamaan ne saapumisjärjestyksessä. Jos korjaus vaatii uusien osien hankintaa, annamme neuvoja, miten hankkia tarvittavat osat ja asentaa ne oikein. Voit tuoda laitteesi Kupittaan kampukselle ja saada apua paikan päällä.

Ohjelmisto-ongelmat ja Päivitykset

– Sovellukset eivät käynnisty tai kaatuvat jatkuvasti.
– Ohjelmistopäivitykset eivät onnistu tai aiheuttavat virheilmoituksia.
– Käyttäjät eivät ole varmoja, miten asentaa tai käyttää uusia sovelluksia kuten Microsoft Teams, Zoom tai Gmail.

Kansalaisen IT-tuki tarjoaa henkilökohtaista neuvontaa ja opastusta ohjelmistojen asennukseen ja päivittämiseen. Voit tuoda laitteesi ICT-Cityn palvelupisteelle, jossa autamme sinua ongelman selvittämisessä ja ratkaisemisessa.

Tietoturva ja Sähköpostin Hallinta

– Sähköpostitiliin ei pääse kirjautumaan tai salasana on unohtunut.
– Sähköpostiin tulee roskapostia tai epäilyttäviä viestejä.
– Tietokoneelle on asennettu epäilyttäviä ohjelmia tai haittaohjelmia.

Kansalaisen IT-tuki tarjoaa apua sähköpostitilien luomiseen, hallintaan ja suojaamiseen. Autamme myös tietokoneen puhdistamisessa haittaohjelmista ja annamme ohjeita, miten parantaa tietoturvaa. Tule käymään ICT-Cityssä, niin neuvomme sinua henkilökohtaisesti.

Jos kohtaat samankaltaisia ongelmia, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin!